2015. május 18., hétfő

Miro 17" LCD monitor HIBÁS! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft


Köszöntöm aukciómon!
Eladásra kínálok egy Miro 17"-os LCD monitort.
A készüléket itt vettem nem rég a Vaterán, de kb. negyed óra használat után tönkrement. Nem vagyok szerelő, így inkább eladom hibásként. A hibajelenség: a monitor LED-je jelzi, hogy kap jelet a számítógépről, de a monitor nem jelenít meg képet.   A képernyőn két kisebb karc található, ami bekapcsolt állapot mellett nem zavaró. Ezeket próbáltam fényképezni. Tartozékként azt a tápegységet tudom hozzá adni, amit én is kaptam, ez szintén látható a fényképeken.
Törékeny készülék lévén inkább a személyes átvételt preferálnám, de ha szükséges, postázom is.
Bármilyen felmerülő kérdésre szívesen válaszolok!
Kérem, tekintse meg többi termékemet is!
További termékeim



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2015-06-06 23:54
. Miro 17" LCD monitor HIBÁS! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése