2015. február 23., hétfő

Sony Xperia Sola (Alkatrésznek) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó státuszba került a szervízből visszadobott telefonom.
Először bevittem, hogy rosz a wifi és a bluetooth, majd minden alaktrészt cseréltek nála (Még az alján lévő műanyagot és az akksit is, aminek semmi köze nem volt a wifihez, de mindegy). Örültem neki, de örömöm csak egy hónapig tartott, mikor nem kapcsolt be többet a készülék. Visszavittem újra (Mert még garis volt) és levették a garanciát róla, mert a panel el volt volt görbülve benne és azt írták, hogy külső behatás érte a telefont. A legszebb az egészben, hogy mikor másodjára visszavittem a telefont, nem adták vissza a hátlapot és mikor kérdeztem, hogy az hol van, annyit válaszoltak, hogy arra Ők nem vállalnak felelősséget.
Szóval a panelon és a hátlapon kívűl minden új rajta. Megjavíttatni nem éri meg, mert pont a panel a legdrágább alkatrész (Kb 20 000 Ft még az eBay-en) így alkatrésznek tökéletes.
A többi alkatrész, mint a kijelző, az érintőpanel, a műanyag váz, az akksi, a hangszóró, a kamera, az alján a műanyag (ez az az alkatrész, ami minden komolyabb hozzáértés nélkül is cserélhető) újszerű állapotban van. Azért újszerű, mert egy hónapig használtam (Védőfóliával).
Ha nem érkezik jobb ajánlat akkor kikiáltási áron is hajlandó vagyok eladni a készüléket.



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2015-03-15 18:22
. Sony Xperia Sola (Alkatrésznek) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése